Grimstagruppen slutar för säsongen

Så var det då slutmålat för i vår. En händelserik vår men oj vad det är svårt för en grupp trots bara l0 medlemmar att hålla sams. Sista gången, dvs gårdagen den 24 april blev dramatisk med många perlsonliga utfall. Pinsamt.
Utställningen blev dock lyckad. Jag målar gärna av gamla klassikers målningar, vilket ju är tillåtet om man anger
att det är en kopia, men en av medlemmarna i gruppen ifrågasatte om det var lämpligt att ställa ut kopior. Då visste inte hon att det f n finns en stor marknad för kopior i världen. Jag tycker att det är jättekul att måla av van Goghs målningar, passar mig precis, och i dag den 25 april stod en stor artikel om hans målningar i DN. Ska bli kul läsa den. Och Lene, om du läser det här, tackar jag för dina trevliga kommentarer, speciellt den om sura stockholmare,
du är ju en sådan men absolut intesur utan tvärtom mycket trevlig sedan flera generationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback