Uppdrag granskning 10 april 2007

Jag såg ine hela programmet, bara den senare hälften, och alla med mig som såg programmet tyckte väl att det var fasansfullt!! Vad den tjejen varit med om i sitt unga liv var ju så fruktansvärt så man orkade knappast höra.
Man hoppas ju innerligt att hon nu får en  harmonisk tillvaro men kan hon någonsin bli kvitt minnena från det hon varit med om? Men till min stora överraskning svarade hon på reporterns fråga i slutet: Vad tycker du om din pappa? Man hade ju väntat sig svaret: Jag hatar honom men nej tvärtom svarade hon: Jag älskar honom!!!
Och också mamman som övergivit henne så grymt sa hon att hon älskade. Detta lärde mig en hel del, för jag
kan inte fatta att ett barn kan känna så för en förälder efter en sådan behandling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback