Att vara feg

Det är svårt att behöva erkänna att man är en fegis. Kan man ändra på det? Tror inte det. Jag håller alltid med den som talar ÄVEN om jag har helt annan uppfattning och efteråt skäms man ordentligt. Ta konflikter är jag helt kass på. Blir jag ordentligt provocerad och arg, då börjar jag skrika och kan inte överbevisa någon på ett lugnt och sakligt sätt.  Nog hör detta till personligheten och går tror jag inte att förändra. Det är endast min sambo som känner mitt rätta jag och hos vilken jag kan vara helt mig själv, men jag tiger också ibland då jag HATAR bråk, vill det ska vara mysigt och gosigt hela tiden och det är ju en omöjlighet. På tal om annat så är det riktigt mysigt att sitta här framför datorn och ett öppet fönster från vilket det strömmar varm fuktig luft. Det känns nästan som om jag var vid Medelhavet, där jag har upplevt så många sköna nätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback