Amerikansk kristen sexsekt o dess konsekvenser!

Efter min målarkurs i går kväll slog jag på teven för att titta på Renée Nybergs program "45 minuter" på trean men hu vad jag blev chockad! Det handlade om en kristen! sekt där sex var det viktigaste inslaget.
Nu fick man se en vidioinspelning där en ung man berättade om sitt kommande självmord pga av vad han som barn varit med om i sekten. Alla låg med alla och särskilt barnen utnyttjades, den unge mannen berättade t ex att han hade tvingats att ha sex med sin mamma!! och hennes väninnor samt med små jämnåriga flickor. Ledaren hade sina drottningar men hade sex med nästan alla kvinnliga medlemmar i sekten. Den unge mannen som tittade rakt in i ögonen på oss tittare, tog sedan sitt liv men först sedan han mördat en av kvinnorna, han hade för avsikt att mörda sin mamma, men hittade henne inte men tog sedan sitt liv efter mordet på en av sin mors väninnor. Sedan vittnade många andra i hans ålder om övergreppen som ägt rum och hur fasansfullt det hade varit.  Jag satt kvar hur ohyggligt det än var att titta men sov mycket dåligt i natt. Sekten är visst numera i det närmaste upplöst, tack och lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback