David Hellstenius i Let´s dance

Fortfarande vit vinter, -6, puh. Som över 2 milj andra personer satt min sambo och jag oss och tittade på Let´s dance och varje gång blir jag sur på juryn, som dömer så konstigt. Mina favoriter är faktiskt
brottaren Martin någonting, som emellertid behandlas så elakt av juryn. Guskelov så fick paret trots
näst sist enl juryn vara kvar pga tittarröster. Men nu till programledaren David H. Jag tycker han är helt underbar, kul, slagfärdig och också kritisk mot juryn när dom dömer uppåt väggarna.  Det är härligt med sympatiska och kul människor, dom behövs i annars trista teve. Hans fru (sambo?) Renée Nyberg gör ju oerhört intressanta och givande program under titeln "45 minuter".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback