Känner mig lurad när jag handlar

Sol, -7, vackert. Blir ni också lurade när ni handlar? Jag tycker jag blir det nästan varje dag. Igår t ex köpte jag en påse kryddor till extrapris, priset stod på påsen, när jag kom hem och tittade på kvittot hade jag betalt fullt pris, dvs 8 kr för mycket. Jag blir sur. Affärerna skyller på datorn, men sanningen är ju den
att man ändrar inte priset i datorn alla gånger när en vara är nersatt. Jag kan inte stå och titta vid inslagningen och kolla varje varas pris. Men som sagt jag gör det ofta när jag kommer hem och är då prisskillnaden rejäl så ringer jag till affären. Större affärer säger nästan allt , kom hit och få pengarna.
Men det känns så pinsamt tycker jag. Är det någon annan av alla blogg-läsare som tycker som jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback