Oerhört häpen

Trodde inte mina ögon när jag öppnade min epost, ffg sedan jag började blogga hade jag fått en kommentar. Det var ju jättekul, då man faktiskt kände sig skriva helt ut i rymden trots att jag gärna vill skriva om sädant som jag tror intresserar många. Vet egentligen inte riktigt vad bloggning går ut på, det lär ju finnas 40 miljoner bloggare. Men att bara skriva om hur man känner sig eller vad man ska göra i allmänhet tycker jag är fel. Bloggning är väl egentligen inte ämnad att vara endast en personlig dagbok, då blir ju innehållet ointressant. Jag skriver redan en dagbok som kommer in i en databas men där skriver jag egentligen bara vad jag fysiskt gör inga funderingar egentligen. Chattning tycker jag att jag själv har vuxit ifrån men det är klart att diskutera och höra andras åsikter är det som är givande även om man förstås inte fattar hur den och den kan tänka si eller så. Till sist hoppas jag att kommentaren följs av flera.
Tack på förhand den som läser vad jag skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback