Oscarsnomineringarna

Iskallt, -10, dock senare sol. Läser i DN om filmerna som nominerats till en Oscar och till min jätteförtjusning så var filmen jag och min sambo såg på själva nyårsaftons em "Little Miss Sunshine"
nominerad!! Det var en helt fantastisk film, vilken humor, vilken aktion, men blev överraskad hela tiden och ändå hade den ett mycket viktigt budskap. Hoppas ordinary people fattadet det. Men jag hade faktiskt inte hört så mycket om filmen, den uppmärksammades inte som den  borde menar jag.
Oscarstävlingen är väldigt spännande tycker jag även om man inte gillar filmen som vinner.
Så t ex gillar jag vare sig Gökboet eller Titanic, båda filmerna var ju långt från verkligheten.
Inte h eller tyckte jag att "Lost in translation" var något att hänga i julgranen. Men smaken är ju delad som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback