Toppennervös av teveprogram

Kanske löjligt men jag är jättenervös här på fredagkvällen efter att ha sett på finalen i Let´s dance. Jag har förstås
också röstat på mitt favoritpar Martin och Cecilia  som är det absolut bästa paret i den här tävlingen. Det andra paret når ju inte alls upp till M och C:s skicklighet och jämför man showdansen så var ju det andra paret rejält
trista. Jag har bara två tummar att hålla och det gör jag. Men svenska folket är underligt, som t ex mot Lasse Brandebys önskan höll honom kvar TROTS att han ju av förklarliga skäl inte kunde tävla med de yngre när det gällde att dansa. Ja, om en timme vet vi. Jag hade faktiskt inte trott att jag skulle använda bloggen som ett nervlugnande medel men det är skönt få skriva av sig när man är nervös och det är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback