200.000 träffar på Youtube om skolmördaren i Finland och ingen slog larm?

Själv har jag bara gått in på youtube ett par gånger men det är ju oändligt många som gör det och någon i närheten av den finska skolan måste ha gjort det och varför då inte slå larm. Vem som helst i världen kunde
ha slagit larm som såg bilderna på Youtube. Vilken tragedi och det känns på sätt och vis kusligare när det
är så nära oss. De skolmassakrar som ägt rum i USA tycker vi i allmänhet ligger för långt bort för att man
riktigt kan känna det fasansfulla som har hänt men vårt lilla grannland Finland  och så nära huvudstaden.
Det känns tycker jag mycket kusligare och otäckare. Men som sagt varför slog inte de som såg bilderna
på Youtube larm? Det funderar jag på och kanske många med mig.

Kommentarer
Postat av: alexandra

aah de är ju rätt skumt att ingen har gjort det :S jag har inte sett den videon faktiskt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback