"Fredag hela veckan" i fyran

Denna blåsiga kalla novemberkväll är det skönt vara hemma och förstås kolla på teve. Idol-frälst som jag är så
blir det Idol först förstås och vet i skrivande stund inte vem som åker ut. I går skrattade jag mig fördärvad när
jag läste Expressens Ann-Charlotte Matteus´ krönika om just Idoltävlingen. Hon har humor men hon har faktiskt
rätt i mycket hon skrev. Det var uppfriskande på sätt och vis att Clabbe var med och kritiserade juryn, han sa riktigt
bra saker ibland MEN nu kommer vi till mitt huvudämne. Jag hade läst och hört att programmet Fredag hela veckan efter första
delen av Idol var så usel så jag satt kvar och tittade men kritikerna hade rätt, hu så trist! Så jag stängde av och
kan nu sitta och blogga ett tag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback