Alex Schulman slutar blogga påstår morrontidningen!!

Är det verkligen sant? Han som är stjärnan bland bloggarna och varför var han det? Jo,han älskade att förnedra folk och folk älskar  NUMERA att läsa och höra och se andra förnedras. Jag själv blev ju det genom att AS menade
eller skrev att min dialekt skånskan var som att kräkas. Jag tog visserligen det med ro, man är van höra förnedrande omdömen om sin dialekt men det skulle i alla fall aldrig falla mig in att lägga av och tala stockholmska trots att jag bott större delen av mitt liv i Stockholm. Men jag skickade ett litet mail till Alex och berättade om mina erfarenheter av förnedring för längesedan och han skrev så gulligt!!! tillbaka att han absolut inte ville såra mig!!! Jag läste också idag att detta vad han skrev om skånskan hade anmälts till JK. Waoo. Lämnades förstås utan åtgärd. Nej, tjäna pengar på att förnedra folk det är för magstarkt i alla fall för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback