Slut för den här gången "So you think you can dance"

Jagade hem från målarkursen för att se säsongens sista "So you think you can dance" på femman. Hann göra min collagemålning färdig och fick beröm av den rara tillfälliga läraren. Kul. Men så hade jag också säsongens sista "So you think you can dacne" att se framemot och dansa det kunde v erkligen the top 4, vilka dansare! Min favorit Danny blev tvåa men en tjej tog hem första pris och 250.000 dollar. Dom hade jag velat Danny skulle ha.
Men, men America voted, 16 miljoner röster, två gånger Sveriges b efolkning hade röstat. Dans är verkligen
lämpligt för teve, utom att se skickliga dansare får man ju musik på köpet. Nu hoppas jag bara att dom kommer att sända nästa säsongs tävling. Trevliga domare uan förnedringsattityd men ändå hårda. HÄRLIGT PROGRAM som jag redan saknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback