Somnade före Idolresultatet!!

Efter en lång arbetsam fredag satte jag mig tillrätta i tevesoffan för att förstås som nära 2 milj andra svenskar titta
på sångtävlingen Idol på fyran. Och som vanligt tyckte jag att den kanske alltför korrekte Andreas sjöng bäst så jag röstade på honom. Men programmet efter med Hey-babariba-gänget skippade jag och tog som sagt en vilopaus
för att sedan med spänning invänta resultatet av tittaromröstningen men vad hände!! Jag SOMNADE och vaknade
precis när Jihde sa hej då och gå in på TV400, vilket jag ju inte kan!! Men yrvaken och ilsken fortsatte jag då som vanligt att se på The Wire, ett program son man inte blir särskilt glad åt. Är det verkligen så hemskt i Baltimore?
Någon som läser som vet? Nu får jag väl som vanligt helgköpa kvällstidningarna och få alla smaskiga detaljer
från om- och utröstningen. Städning och Hemköp väntar nu.

Kommentarer
Postat av: Little darling

kommer inte ens ihåg vem som åkte ut... elr jo hon rödhåriga:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback