Manliga konstsimmare, hu!

Jag älskar manliga dansare, om dom är bra, också klassiska balettdansare men hu för manliga konstsimmare,
hur i all världen kan karlar syssla med sånt, dom ser ju bara löjliga ut! Konstsim kan vara väldigt snyggt men då
ska det vara kvinnor i vackra baddräkter. Esther Williams var en berömd konstsimmerska som gjorde succé med sin konst inom filmen. När jag var tonåring var jag faktiskt med i min simklubbs konstsimgrupp, vi hade en hel del uppvisningar det var kul men också jobbigt, särskilt när vi gjorde kvarnhjulet, man hakade i varandra och bildade ett hjul som gick runt och det var rätt jobbigt när man låg i den nedersta delen av hjulet, man fick låta bli att kippa efter andan när man kom upp, för då skulle man le och se söt ut i sin färgade badmössa. Men karlar ser som sagt löjliga ut, kan verkligen någon tycka det är vackert? och det ska ju konstsim vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback