Sur på DN-erbjudande

Idag tisdagen den 4 sept hade DN ett tjusigt erbjudande, om man gick in på webben och anmälde sig så kunde man få två fribiljetter till genrepet på Rivierans guldgossar som snart har premiär i Stockholm. Toppen tänkte jag och skyndade mig in på webben, redan slut men nästa chans skulle komma kl 19. Kl 19 prick eller någon sekund över kom jag in till anmälningsblanketten och skrev in mina uppgifter. Fel kortnummer fick jag veta. Gick in i igen och skrev samma kortnummer, det var rätt skrivet redan första gången, fel kortnummer igen. Tre gånger försökte jag men nix. Sedan kom en sida upp att det inte gick att se sidan jag var ute efter. Gud vad jag blev sur. Ringa till DN kunde man ju inte göra, det var för sent och i morron ska jag arbeta hela dagen, så då går det inte.
Och jag som har prenumererat i många år. Men vad gör man? Blir som sagt sur förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback