Förstår mig inte på många som bloggar

Jag förstår inte många som bloggar och som använder bloggen som en dagbok. De skriver om helt vardagliga och för andra ointressanta händelser, t ex kokte en kopp kaffe, drack en öl eller en läsk, ska träffa den och den
för andra helt okända personer då och då. Varför skriver man sådana bloggar? Själv har jag också en dagbok i min dator och skriver där om vardagliga händelser i mitt liv som kanske mina allra närmaste någon gång kan bli intresserade av att läsa men absolut inte någon som inte är nära involverad i mitt liv. Jag vill gärna skriva om
händelser ute i världen eller i Sverige som kan intressera många och som kanske har andra synpunkter än jag själv. Det tycker jag i alla fall är motivet till en blogg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst håller jag med om det men det är för den personen viktig känsla att få beskriva sin vardag. Att bara skriva om händelser i världen som ska intressera andra är svårt då uppgifterna jag förmedlar eller kommenterar är i andra, tredje hand och vem äger då sanningen. //Remington

2008-04-19 @ 17:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback