Alex Schulmans förvåning över den s k Blondinbellas framgångar som bloggare.

På en väninnas uppmaning läste jag Alex Schulmans artikel om sina funderingar över Blondinbellas enorma framgångar
och jag håller med honom till hundra procent när han undrar om dessa. Min idé med bloggning är att få diskutera dagens
frågor och händelser som är viktiga både för oss själva och samhället men alla dessa enorma skaror ungdomar som är verkliga fenor på att hantera sin dator och dess möjligheter intresserar sig mera för utseende, kläder, smink och PENGAR
det som Blondinbella bloggar om, så det är klart att Blondinbella får många som läser henne. Dagens ytliga ungdom
är en tragedi tycker jag. Men som sagt den kan betala sig.

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

VAR GÄRNA MED OCH TÄVLA OM TVÅ LIPGLOSS I MIN BLOGG ; )



http://freijasmamma.blogg.se/2008/august/min-forsta-tavling.html

2008-08-15 @ 20:54:57
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback