DN vår bästa morrontidning

Då jag inte tycker att det är intressant att blogga om sex, mode eller smink utan föredrar att blogga om litet allvarligare saker, situationen ute i världen och här hemma i vårt "lugna" Sverige och för detta ändamål har jag en verklig skattkista
att ösa ur, nämligen Dagens Nyheter som jag prenumererat på i åtskilliga år. Det är en tidning som enligt min mening
har de bästa journalisterna, som skriver om Sverige och världen på det mest kunniga och intressanta sätt och framförallt
objektiva sätt. DN har Niklas Ekdal, som tyvärr slutar snart, Ragnar Roos, Barbro Hedvall osv. En del väldigt unga av
DN:s journalistkår är väldigt subjektiva och enögda tyvärr men jag hoppas de något äldre stannar kvar länge så att man
kan läsa tidningen med samma behållning som nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback