Krig mellan Ryssland och Georgien

Inte underligt. Jag har själv länge hävdat att Ryssland kommer att ilskna till ju fler länder som ansluter sig till EU. Särskilt sådana som lägger österut. För egen del tycker jag EU ska sluta och involvera fler länder, dom son finns är redan för många enligt min mening och är så olika så det kommer istället för att bli fred bli bråk. Irland gjorde det enda rätta protesterade mot det nya fördraget som skulle tillåta ännu fler länder särskilt österut att bli medlemmar. Jag undrade
faktiskt hur länge Ryssland skulle finna sig i detta. Men varför inte inkludera Ryssland i EU, DÅ skulle EU bli en storstat.
Men i värstvärlden är det inne att hata Ryssland och Kina och det får naturligtvis sina konsekvenser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback