Lyssnat på demokraternas convent, dock inte pga tidsbrist hela

Teve visar flera timmar från konventet i Denver och när jag tittar talar den ene eller oftare ena senatorn efter den andra, mest vita kvinnor verkar vara senatorer, rätta mig om jag har fel. De hyllar Barack Obama till l000 men jag är rädd för att de
kommer att bli ordentligt besvikna. Många talar om USAs dyra sjukvård, vilket är ett stort problem, det problemet lovade
redan Bill Clinton att lösa, MEN DET GICK INTE och hur i all världen ska det gå nu i den ekonomiska kris som America
genomgår just nu. No way. Dessa enorma hyllningar till en ung och oerfaren person fattar åtminstone inte jag, det borde menar jag vara lite mera sans och måtta i hyllningarna. Det ska bli spännande att se hur det går och OM demokraterna vinner.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Förstår inte din skepsis mot Obana, jag tycker den superintelligente killen skall få en chans ! Tror inte det är NÅGON som kan tillrättaställa allt i USA i en handvändning. Klokt av Obana att välja Biden för ett område där han visste med sig själv att han var osäker.

Jag håller tummen för Obama !!

2008-08-27 @ 18:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback