Bonde söker fru

Ja, jag måste erkänna att jag tittar på Bonde söker fru och upptäcker att det blir samma beteende från alla deltagare
i sådana här såpoperor. De som tävlar om den enda, ende blir verkar det fruktansvärt intresserad och vill INTE åka
ut utan hoppas bli den som vinner den utvalda, utvalde. Jag har sett en massa sådana såpoperor och beteendet
är detsamma, rivalitet, avundsjuka, man gör allt för att behaga den som ska "vinnas" och sorg och gråt om man blir
utröstad. Människor verkar vara sig lika i sådana här sammanhang runt jordklotet. Beteendevetenskap, det skulle
jag faktiskt vilja studera. Och få bekräftelse på att människor i sådana här situationer beter sig på samma sätt
jorden runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback