k:fem världens finaste modevaruhus ligger i Vällingby och är tyvärr ödsligt och tomt, varför?

Det har valts till världens förnämsta modevaruhus k:fem i Vällingby, med sina röda glasväggar och dito tak. Stort, tjusigt, luftigt men, men tyvärr nästan tomt. Varför? Jag gick dit idag för att köpa litet julklappar och trots att jag inte lade ner några stora summor så fick jag klapparna mycket elegant inslagna och ett vänligt bemötande från de unga och vackra expediterna. Så jag förstår inte varför folk trängs på Lindex, Kappahl och andra trista ställen, där expediterna ofta ser stressade och otåliga ut och vill man ha något inslaget. Nej, nej, det gör dom inte. på sin höjd kan man få papper med sig hem, ja, jag fick betala papperet själv på Albrekts guld. Sista gången jag handlar där. Och varför väljer man att handla
i trista Kistagallerian? Man blir nästan yr och genomsvettig av att traska omkring där men kan få exakt samma varor och till ett billigare pris på k:fem i Vällingby? Jag är så orolig för att detta tjusiga varuhus kommer att gå omkull. Så därför shoppa på k:fem det vinner ni på. Jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback