Också unga människor ser på Stjärnor på Slottet!!

Ja, man blir som sagt fascinerad av denna s k dokusåpa. Varifrån kommer egentligen idén? Är den kopierad från något annat land, eller? Det blir spännande när människor bjuder på sig själva. Kul också med alla tillbakablickar på de olika
stjärnornas liv. jag tycker faktiskt man kunde ha haft ännu fler, t ex  minst 8 st. Det finns många som åtminstone jag skulle
vilja veta litet mera om. Ska bli roligt att se Kerstin Dellerts dag, hon har liksom jag en betydligt yngre man och de har hängt ihop länge precis som jag och min sambo. Ska bli intressant att höra hennes erfarenheter. Jag har fått en del kommentarer
till min förra blogg om programmet då jag trodde att det endast var någonting för 50plussare men så var det alltså inte.
Kul som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback