Första Melodideltävlingen i Göteborg är över

Förlåt, men jag måste vara totalt omusikalisk för jag fattade inte det  minsta hur Amy Diamond kunde bli så hyllad om omskriven. Hennes pipiga flickröst hör ju inte hemma i Melodifestivalen för vuxna, hon bör ju hållas sig till juniorerna. Velvet var mycket mera spännande och hade en mera attraktiv show. Jag är ingen vän av Christer Sjögren, har sällan lyssnat på honom och tyckte inte att I love Europe var något att hänga i julgranen men det var en tjusig show OM han själv hade varit lite uppklädd, t ex i en smoking i samma färg som körtjejernas dräkter, det hade varit något. Hoppas han får det rådet OM han vinner i Sverige. Men det gör han säkert inte, men om Amy Diamond vinner då blir jag galen och kommer inte att titta. Däremot sjöng den isländske sångaren Brandur bara 18 år riktigt skönt i mitt tycke. Fame Factory-killen, minns inte hans svåra namn, sjöng också härligt. Men,men det är lång tid kvar innan allt är avslutat. Orkar man se varje gång? Nästa lördag ska jag ha folk hemma och får man väl spela in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback