Fredagens höjdare i teve På Spåret och Let´s dance

Tvåmiljoners "familjen" placerar sig i tevesoffan för att se fredagens rysare: vem vinner semifinalen i ettan eller
vem blir utröstad i Let´s dance. På Spåret-tävlingen är i skrivande stund färdig för veckan och mina favoriter
med bl a Ann Lundberg vann till allas överraskning då erfarne och beläste Göran Hägg och Caroline af Ugglas
var deras motståndare. Egentligen verkar det vara slumpen som avgör men kul är det och roligt se miljöer från olika städer som man inte kan så mycket om. Kul också att man gissar städerna före de tävlande, då känner man sig duktig. Så är det ju Let´s dance som man måste spela in för På Spåret måste man ju prioritera. Ikväll dansade alla samba och det tycker jag är mera rättvist och det är lättare att jämföra. Men vilka tjusiga kläder och så snygga
alla är och då menar jag gäller verkligen skickligheten i första hand. Men jag förstår inte vem som klär Jessica
Almenäs, hon har så tråkiga kläder varje vecka. Och varför dessa korta kjolar på denna långa kvinna, hon ser
bara patetisk ut. Hon borde byta designer. Hon passar heller inte ihop med David Hellenius som borde ha en mera jämbördig  partner. Nu får vi se vem som åker ut.av de dansande parten. Själv har jag bara sett de som tävlade efter kl 21.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback