Richard Herrey utslagen i Let´s dance

Eftersom man numera inte verkar kunna lita på svenska folkets röster så blir det en nästan segertippad som åker ut, dvs redan rätt danskunnige Richard Herrey. För egen del har jag tänkt mycket på Cissi Ehrling och hennes roll
i dansandet. Dans har ju mycket erotisk laddning och det måste vara jobbigt för hennes partner Martin Lidberg
att sitta och se sin fästmö tätt omslingrande en annan man. Jag tror faktiskt att han blev glad åt vad som  hände.
HAN, Martin, vann förra gångens Let´s dance och då måste han ju tänka berodde det alltså helt på mig att vi vann.
Skön känsla, eller hur, när han har suttit där tidigare och säkert känt svartsjukans kval vid åsynen av sin själs älskade. NU får han tillbaka henne och det måste kännas som sagt rätt så behagligt. Men jag håller med Richard H att han och Cissi var absolut inte sämst, tvärtom, de hörde till de bästa enligt min mening men svenska folkets smak kan man inte längre förutse, tänk bara på Carolaskrällen i går i Melodifestivalen. Hu, så hemskt att vara
segertippad av alla nöjesreportrar och så inte komma längre till Andra chansen!! Trots att man tippats som
vinnare till hela festivalen. Svenska folket lyder inte alltid pressen numera verkar det som. själv röstar jag inte längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback