Financial Times skriver vad jag just diskuterat med vänner

I Dagens nyheter den 27 januari har man vid vissa tillfällen utdrag ur artiklar från andra tidningar i Europa där
dessa berättar om sin syn på Sverige och idag citeras artikel ur Financial Times att Sveriges generösa invandringspolitik beror på skuldkänslor från andra världskriget, då judiska flyktingar nekades få komma hit och att de behandlades väldigt illa, man fick yttra sig hur som helst om judarna i Sverige och det var många prominenta personer som pratade om "judesvin"  m m utan att på något sätt straffas för detta. Precis så uttryckte jag mina tankar inför mina vänner för några dagar sedan och det var underligt att då få läsa samma sak som publicerats
i den välkända tidningen Financial Times.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback