Sönderstressad - av Facebook är rubriken på en artikel i Expressen

Läser med intresse om en kvinna som inte orkade med pressen att hela tiden jaga nya vänner på Facebook.
Och en stressläkare säger att Internethetsen gör oss sjuka! Alla verkade ett tag vara enormt intresserade av
att vara med i Facebook som sajten heter. Jag blev anmäld av en släkting men vägrade redan från början att gå med..
Är förstås nyfiken på hur den ser ut och kan inte riktigt se det framför mig. Men ändå, kan vi inte träffas som vanliga människor och umgås som sådana? Såg på teve idag om någon form av förening som gick ut på att man träffas en viss dag varje månad och dricker kaffe och umgås, denna "förening" är visst världsomspännande och vid samma tillfälle träffas man i olika länder och dricker kaffe. DET tycker jag skulle vara kul, det finns alltså nu i Stockholm också men tidpunkten var tidig kl 8. Ska försöka ta reda på mer, alltså umgås med människor i alla åldrar, människor av kött och blod.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Usch, Facebook verkar urtråkigt tycker jag (blev visad av en släkting) - vad är det för roligt med en massa dumma påhitt, ljugande om ålder, att man kan skicka låtsaspresenter, drinkar (bara på bild !!!!- om man ändå kunde dricka dem !) Hur har folk tid ??
Vaddå, kaffeförening ? KL. 8 på MORGONEN ?? Fy bubblan !
"Släktingen"

2008-01-23 @ 18:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback