Tevetittandet fredagen den 18 januari 2008

Så bänkade sig halva svenska folket denna dystra januarikväll när stormen snart skulle slå till framför teven för
att (ena häflten) se På Spåret som alltid är roande och också spännande. I kväll vann överraskande paret Conde-Svensson över kunnige Jan Guillau och hans sambo. Men har man video så utnyttjar man förstås den och själv
spelade jag förstås in Let´s danse, som verkligen överraskar både juryn och tittarna med att alla paren är jättebra.
Ja, Ulf Larsson kanske inte är någon skicklig dansör men ändå. Jag tycker att alla paren är helt proffsiga, men
männen i tävlingen har det svårare då dessa måste ju föra, kvinnorna behöver egentligen bara följa. Jag tyckte
som såg bonden Karl-Petter för första gången dansa att han dansade jättefint men fick dåliga poäng, jag tror att vi tittare kan se mer av dansen än jurymedlemmarna. Eftersom jag hade spelat in de två timmarna och tittade på inspelningen efter På Spåret så missade jag vem som åkte ut. Det blev förstås Ulf Larsson som hade behövt vara kvar för lönens skulle, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback