Konfirmationsgåva till kille, vad ger man då som anhörig?

En släkting till mig konfirmeras nästa vecka men vad i all världen ska man hitta på som present? Jag tror inte hans mamma gillar att jag köper halsband med kors eller armlänkar som guldvarubytiken rekommenderade. Böcker, nej, för trist, det ska vara ett minne för livet tycker jag. Det ska vara något som han kan visa upp på Antikrundan om 50 år eller så.
Silversked, nej, det är en dopgåva. Manschettknappar? Sådana används väl aldrig. En killering, nej, nej. Tänk att man kan bli så frustrrerd av en sådan egentligen ytlig sak.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Om det är Jacob du tänker på, förstår jag problemet - han har troligen ALLT !

Försök med ett exclusivt brevpapper med hans monogram på - då kan han skriva lyxiga kärleksbrev i framtiden......

2008-07-18 @ 18:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback