Varför misslyckades Charlotte Perrelli?

Jag och många med mig diskuterar fortfarande Charlotte Perrellis misslyckande i European Song Contest och jag
tänker så här. Jag undrar om Charlotte P verkligen tittade på sitt eget uppträdande som väl spelades in vid repititionen? I början av framträdandet när Charlotte griper mikrofonen är hon filmad gråblek och ser nästan ut som ett lik, det ger ett skrämmande intryck. Jag tycker dessutom att hon skulle ha haft en knallröd klänning, skippat ögonmakeupen (den var hemsk) och haft glada knallröda läppar istället. Hennes medsångerskor och -sångare borde också varit klädda i någon glad färg. Sången är ju positiv och ska väl också visas så. Vad har Charlotte egentligen för stylist som kunde hitta på denna iskalla glittrande dress? Helt fel. Vidare funderade Charlotte på att det var l0 år sedan hon vann i Jerusalem och under den tiden som gått har hon haft två förlossningar och två amningar, detta sätter spår som ingen work out i världen kan utplåna?.
Men som sagt nu gav framträdandet ett iskallt intryck då det borde ha varit glatt och varmt. DÅ hade säkert placeringen blivit annorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback