Varför röstade Irland nej, mina funderingar

Ja, varför röstade Irland nej? Själv tror jag att irländerna som är så kristligt religiösa är rädda för att länder med en annan
dominerande religion kommer in i EU. Så tror jag att de upproriska irländarna protesterar mot den överstatlighet som blir följden om Lissabonfördraget kommer att gälla. Så vi är många som tycker att Irland gjorde rätt som röstade nej men förr eller senare tyvärr tvingas dom säga ja. Men EU börjar bli en jätte som är svår att hantera.

Kommentarer
Postat av: movemi

Hej vill du vinna biljetter till Jay-Z konsert?

Gå in på min blogg och klicka på Jay-Z konsert för mer info.



Ha en väldigt trevlig dag

Postat av: Jenny

Hoppas du har en trevlig Söndag! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)

2008-06-15 @ 14:14:30
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback