Anna Pihl och hennes liv i TV4 på måndagar

Många tycker säkert som jag att Anna Pihl den danska polisserien är väldigt bra mycket beroende på den danska skådespelerskans stora skicklighet med att gestalta polisen Anna Pihl. För egen del blev jag glad ikväll när den svenske polisen visade hur usel han var. själv har jag aldrig gillat honom och sörjde att det tog slut med den danske polisen Martin, som ju spelas sympatiskt. Varför dom skulle dra in en som spelade svensk polis på det här usla sättet, ja, rollen alltså, förstår jag inte. Vill danskarna hämnas på oss på något sätt? Men om en serie är bra, då lever man sig in i storyn och det gör jag också förstås och hoppas på att den svenske polisen försvinner för gott ur serien. Pinsamt att han ska gestaltas så otäck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback