Janne Josefsson tar över som programledare för "Debatt"

Är verkligen Janne Josefsson den rätte att ta över diskussionsprogrammet "Debatt" efter Stina Dabrowski?
Programledaren för det programmet bör vara lugn som en filbunke och låta alla som vill komma till tals göra det och inte som Janne Josefsson som ju i intervjusammanhang är som en ilsken bulldogg och helst vill ställa ilskna frågor själv hur i all världen ska han kunna lugna ner sig och lyssna på folk och de dem företräde? Det kommer att bli ytterligare en katastrof för programmet, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Bengt Axmacher

Har träffat Stina Dabrowsky en gång.Hamnade av en slump bakom henne i kisskön på planet till New York. Har alltid uppskattat henne så jag inledde lite konversation och det ångrar jag inte. En underbar person och tack och lov tog kön rundlig tid på sig. Vi hade mycket trevligt.
Har inte sett hennes aktuella debattprogram, bara en trailer med Stina - som inte var sig alls lik tycker jag. Jag gillar inte den här sortens stormöten där ingen får prata färdigt så vi föredrog något annat och kunde sedan också läsa i tidningen att det inte blivit så bra. Janne Josefsson är jag inte så svag för så programmet får nog vara, det finns mycket annat att göra, se, höra eller läsa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback