Skönare låtar i Karlskrona men

Så var då sista deltävlingen i Melodifestivalen i Sverige över, alla låtar som kommer att vara med i Globen är avklarade men inte har vi nägon speciellt outstanding låt som skulle kunna tänkas vinna i Belgrad. Nej, nej. Nordman i Karlskrona sjöng suggestivt tyckte jag men dom ska tävla med Carola i andra chansen så utgången där är ju given. I dagens tävling tyckte jag att Daniel Mitsogliannis låt "Pame" var skön och tjusig show inte minst han själv var attraktiv men han kom inte ens med till andra chansen. Var det för att tidningarna hade sågat honom? Att redan nu efter att ha hört alla låtar som som sagt ska tävla i Globen  gissa vem som vinner är jättesvårt, jag har ingen jag skulle rösta på speciellt.  Charlotte Perrelli hade en så konstig sminkning, hon såg inte rolig ut med sina konstiga ögon. Då var Linda Bengtzing mycket sötare och hade en lika bra låt. Som sagt svårtippat men blir det skånska Frida som vinner då blir jag helgalen så f d skånska som jag är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback