Ännu en tävlingssåpa, "Stjärnor på is"

TV4 ska starta ännu en tävlingssåpa som ska ledas av de båda kändistjejerna Carolina Gynning och Carina Berg
nämligen "Stjärnor på is"!! Jag älskar skridsko och särskilt att se på konståkning på teve men om de här två ska leda
denna mystiska tävling som egentligen heter "Dancing on ice" så blir jag så irriterad så jag orkar inte se tävlingen.
Och vad ska man visa? "Let´s dance"-tävlingarna var ju sevärda, då dansa kan de flesta lära sig mer eller mindre
och med skickliga partners så kan det bli njutbart att titta men dansa på is det fordrar så oerhört mycket träning och
se människor falla omkull på isen, vad är det för nöje? För egen del skulle jag vilja se en tävling som amerikanska
Project Runway, där designers syr upp kläder av olika slag och av olika material, en tävling som är otroligt sevärd.
Men sådana program tänder inte svensk teve på tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback