Inte bara svenskarna som blev besvikna på ESC:s resultatet, hur kände britterna det som blev SIST!

Inte för att det brittiska bidraget var någon höjdare med en farbror i klarblå kostym hoppade runt men ändå, England som förr i världen alltid låg i topp! BBC-profilen sir Terry Wogan kokar av ilska över landets sista plats. Han har varit kommentator i 35 år hotar han med att avgå, då han tycker inte det är någon musiktävling längre. Han kräver också att röstningsmodellen ändras totalt. Hur vet inte jag i skrivande stund.  Och i England tittade bara 7 miljoner men också i Sverige var tittarsiffran den lägsta på 12 år!, dvs 2,8 miljoner. Vi får väl se hur det blir. Men hur är det, är det inte svenskar som skapar de spännande dataanimerade kulisserna? Jag tycker jag har läst det någonstans. Då tycker jag att vi ska sluta med det för kulisserna spelar en viss inte liten roll i tävlingen.

Kommentarer
Postat av: sanna

Nu är det snart slut på min tävling om diesel byxorna

vill du vara med så passa på nu :)

ha en bra dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback