Jag fattar inte varför man vill genom sina elakheter vill såra Englas familj när det gäller SVTs sändning av flickans begravning

I en artikel i dagens DN har två professorer i media en lång artikel där man skäller ut SVT för att de sänder stackars lilla Englas begravning. Hur i all världen kan man tro att SVT sänder denna begravning för att locka tittare? En sommarvarm pingstafton mitt på dagen! Att sända kungligheters och kändisars begravningar är OK men när det gäller en vanlig liten flicka, som mördats på ett brutalt sätt då är det fel. Varför beter sig människor så skamligt?
Begravningen var ett mycket värdigt och vackert program där människor samlats för att ta för alltid farväl av den
lilla så brutalt mördade flickan. Den var inget jippo som insändarskribenter m fl har kallat det. Jag skäms å mina landsmäns vägnar och som sagt jag fattar inte hur man vill såra en liten död flickas familj på det sättet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback