Jag tror att jag är synsk.

För en tid sedan bloggade jag om de övriga nordiska ländernas ovilja att grannrösta på Sverigei t ex som ikväll i
Melodifestivalsammanhang och det stämde som sagt. Vidare beklagade jag Charlotte Perrelli för jag trodde
att för hennes del skulle ESC bli ett fiasko och också där hade jag rätt. Nu är väl deltagandet i denna festival slut för vår del. Det värsta är tycker jag att alla tippade CP:s framträdande som en vinst. Man får hoppas att Charlote inte läste allltför mycket. Enda trösten för Charlotte är väl att flera andra f d vinnarländer som England och Tyskland kom ännu sämre. Nej, nu får EU sluta utvidgas, då kommer västländerna så småningom att utplånas. I am sure och synsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback