Tevereklam kan vara gullig!

Ibland sitter man trots allt och slötittar på reklamen medan man väntar på det verkliga programmet och då för en tid sedan
fick jag se en jättegullig scen men jag minns inte om det var trean, fyran eller femman som hade inlägget och jag minns inte heller vad det stod för! Men det var en liten glasögonprydd kille (kanske 6-7 år) vars mamma kan in och sa något till honom som jag inte lagt på minnet men då sa den här lille lustiga killen : Do you talking to me?? inte bara en gång utan flera gånger och mamman såg förskräckt ut och försvann, sedan stod samme lille kille och tittade på sig själv i en spegel och upprepade: Do you talking to me? Nu säger vi här hemma samma sak ständigt och jämt: you talking to me? antingen dom gör det eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback