Varför var inte Daniel Westling med på Nobelfesten som Madeleines fästman?

Det känns underligt att stackars Viktoria inte hade sin fästman med bland publiken på Nobelfesten. Är han fortfarande så dålig att han inte kan vara med när det finns mycket folk? Hur ska det då gå på bröllopet
då hundratals människor samlas för att hylla de nygifta? Orkar han överhuvudtaget med att vara prins?
Det innebär som jag förstår alltid möte med en massa okända människor och resor till främmande länder
med alla slag av smittor. Jag har tyckt att Madeleine och hennes fästman Jonas borde ta Viktorias och Daniels
plats. Det unga paret skulle säkert kunna sköta det kungliga jobbet perfekt. Men annars är jag republikan.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Nej, Madeleine kan inte mäta sig med Victoria, som är så underbart stilig - verkligen drottninglik !

Vad betäffar Daniel är det ju ganska nyligen han opererades, så infektionsrisken är väl fortfarande känslig. Bröllopet är ju om ett halvår, så allt har väl blivit stabilare. Jag håller verkligen tummarna - de är ett underbart par, utstrålar godhet på ett annat sätt än syrran M.med självsäker fästman !

2009-12-14 @ 22:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback