Britta Svensson en fantastisk krönikör och journalist på Expressen men gilla Snälla, snälla?

En verkligt skicklig journalist på Expressen är Britta Svensson, som inte bara är krönikör utan också skriver artiklar, oerhört
kloka och informativa om t ex Arbogamorden och mordet i Gällivare. Det var kul läsa att hon tyckte som jag när det gällde
Sveriges representant i Eurovision Song Contest förra året men jag blev häpen när hon i gårdagens krönika hyllade "Snälla, snälla" framför av i mitt tycke egendomliga Charlotte af Ugglas, som såg mer än egendomlig ut i sin vita korta blusklänning
och turkos stövlar. Många tyckte att låten var bra MEN den måste gå hem hos öststaterna som jag tror vill ha lyx och glitter
efter all grå tristess de haft (och har?) tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback