Den danske prinsen Joakim har haft tur

Slö eter en tidig trettonaftonsmiddag satte jag mig framför teven och slog på ettan och hamnade i ett som visade sig
intressant program. Det var en dansk dokumentär som handlade om den blivande nya prinsessan som ska gifta sig
med prins Joakim, partyprinsen, som nu verkligen måste ändra livsstil. Jag måste erkänna att jag inte var någon stor
beundrare av hans tidigare hustru från Asien men den här tjejen Marie Cavallier från Frankrike var inte bara enormt
tjusig utan också oerhört klok och intressant. Där har han gjort ett kap även om denna Marie inte har ett uns blått blod
i ådrorna. Hon påminner också en hel del om sin blivande svägerska kronprinsessan. Det kan kanske bli en hel del
rivalitet dom emellan men jag tror att Marie är för klok för det. Hon imponerade verkligen som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback