Ja, jag twittrar också men fattar inte vitsen med det

Hela världen twittrar sägs det, dvs man skriver något som man  hoppas är intressant med endast 140 tecken. Det gäller
att koncentrera sig. Jag använder twitteringen som en blogg men förstår inte de andras updates som det heter. Det är klart kul att jag fått kontakt med en bekant som bor i Boston. Vi kan skriva korta meddelanden till varandra som går fram på sekunden. Man har s k followers och jag fattar inte dum som jag är hur dessa som vill följa en får tag på en? Man kan
då välja att följa den som vill följa en men jag tycker mycket verkar mystiskt, har följt några, blir förstås smickrad att
andra som man inte känner vill "följa" en men det gäller säkert att vara försiktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback