Michael Jackson lät operera sin näsa pga sitt hat mot sin far, som kallade M för Stornäsa!

Barndomen är oerhört viktig för en människa. Läser i media idag hur rädd Michael J var för sin pappa, som slog och slog sina barn och kallade Michael för stornäsa. Man undrade ju över MJ:s ständiga operationer av sin näsa och i dagens media får man förklaringen. Har man är jag övertygad om en lugn och lycklig barndom så klarar man sig i livet. MJ kunde aldrig bli lycklig trots all uppskattning och miljarder av inkomster just på grund av sin brutale far.

Kommentarer
Postat av: anne

han mådde nog inte så bra..

Postat av: aurum

Jag hoppas verkligen att du har fel men jag vet tyvärr att du har mycket rätt. Det är inte lätt att läka sig själv från en traslig barndom. Vissa lyckas men de är så få. Jag tror de flesta hittar ett sätt att överleva och leva med det som hänt. Men det går ju inte att sudda bort det, tyvärr...

2009-06-30 @ 11:23:04
URL: http://aurum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback