Drottning Silvia såg inte glad ut på Victoriadagen

Det måste ändå kännas konstigt för drottning Silvia att stå där på borggården bredvid sin dotters tillkommande, som hon
och kungen ja jag vill säga mobbat i så många år. Att hon och kungen plötsligt skulle ha blivit stormförtjusta tror jag inte på, jag är övertygad om att hon hade sett mycket gladare ut om Madeleines Jonas hade stått vid hennes sida. Jag läste i gårdagens Expressen att Daniel och Silvia hade firat helgen hos Daniels föräldrar, som hela tiden stöttat paret. Tror jag det, inte dumt få se sin son som prins i Sverige och få små prins- eller prinsessbarnbarn. För egen del tycker jag inte att det
räcker med att bara vara snygg och skötsam för att bli prins och så småningom drottninggemål, men oj vilken klassresa!.

Kommentarer
Postat av: Marianne



Verkar litet "surt som rönnbären " dessa ständiga negativa kommentarer om D. visavi kungafamiljen....

Tror att det kan vara ganska missvisande att slicka i sig allt, som media skriver !

Tyckte D.var helt OK med Silvia på borggården.

Tror dessutom inte att D. blivit mobbad inom familjen - de lär ha ätit många familjemiddagar tillsammans ! Själv skulle jag vara jätteglad att få en sund o duktig måg, som min dotter verkligen älskade !

Även replubikaner kan nog tänka om - förhoppningsvis ?!!



2009-03-14 @ 18:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback