Elisabet Höglund kvar i tävlingen Let´s dance vilket retar många, särskilt yngre personer

Det måste vara jobbigt för Elisabeth H att läsa och lyssna på alla negativa kommentarer till att hon fick vara kvar i Let´s dance-tävlingen. Jag skrev till henne och avrådde henne för att vara med för efter tidigare program så vet man ju att
många yngre tittare blir ilskna över att äldre tävlande får vara kvar i tävlingen. Så därför undrar jag varför vill TV4 jämt ha
med äldre personer i denna tävling som fordrar muskelstyrka och smidighet som äldre inte har? Är det för att tittarna
och medierna ska ha något att skratta åt? Blir det tristare om jämnåriga och jämnbördiga deltagare tävlar med varandra?
Det tror inte jag. Så jag hoppas verkligen att de äldre som medverkat kan påverka TV4 så vi slipper äldremobbningen i denna tävling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback