Kränkningarna på nätet allt vanligare och går inte att stoppa?

Visst vågar man skriva mera negativa saker om personer när man är anonym men man måste ju i alla världen hålla sig
inom vissa gränser. Tyvärr kanske så har jag en förmåga att säga negativa saker på ett acceptabelt sätt.  Det är menar faktiskt jag själv en konst. Svär man inte eller säger direkt förnedrande saker då kan man förstås inte anklagas men
vill jag ge någon en känga säger eller numera skriver jag det på ett sätt som man inte kan komma åt. Men det är klart
jag tycker som alla andra normala människor att hot och trakasserier på nätet är fel. Men jag är förstås inte kapabel
att tala om hur. Men språket blir allt grövre tycker jag inte minst i media där man många gånger håller sig nedanför
bältet när man ska kritisera något eller använda vulgära uttryck. Poor youth!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har inga problem med äldre människor. Jag tycker bara att Elisabeth Höglund inte ligger på samma nivå som de övriga deltagarna och därmed inte borde vara kvar. Det har ingenting med hennes ålder att göra. Så kom inte och försöka läxa upp mig och säga hur jag ska leva mitt liv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback