Är det bara SEX som gäller i nya filmer från USA??

Igår kväll var jag och såg förhandsvisning på en film I love you, man, det handlade om en tjusig ung man som inte hade
några manliga vänner men skulle gifta sig och behövde en best man och så började han leta efter en manlig vän MEN
vad handlade det hela om, att prata så mycket SEX som möjligt, oralsex, avsugning, fuck och åter fuck. Är det så unga
människor i USA idag lever och uttrycker sig? Fasansfullt menar jag. Publiken skrattade åt alla sexanspelningar och -uttryck
men jag hade lust ställa mig upp och skrika. Inte undra på att det blev finanskris med sådana medborgare. Och amerikanerna som tidigare varit så restriktiva och uppfört sig i filmer i alla fall disent, nu verkar det tvärtom. Kanske
beror USA-hatet i öster om detta. Ja, jag vet inte. Men det ska v erkligen bli intressant att läsa filmrecensionen så småningom.

Kommentarer
Postat av: Anna

Är detta en ungdomsfilm eller film för äldre? Får i ungdomsfilmer från amerika har det ju i stort sett alltid utspelat sig på sex. De har haft sex, ska fixa sex, snackar om sex...

Om det däremot är en film för lite mer vuxna är det verkligen sjukt att de har så mkt sex med.

Visserligen är det inte bra att allt utspelar sig på sex i ungdomsfilmerna heller, men när jag var i den åldern tyckte jag det var kul. Och det är väl så med stor del av ungdomarna..

Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback